FP mojego sklepiku

FP mojego sklepiku
ForBeauty - sklepik z odzieżą damską

Nasi mili goście

Translate

czwartek, 26 marca 2015

Zielony marzec - Paw z origami modułowego

Witam serdecznie po dość długiej przerwie

Wreszcie udało mi się na chwilkę dojść do kompa i mogę opublikować post z moim pawiem origami.

Mam  nadzieję, że Danutka go zaakceptuje. Do zrobienia tego pawia wykorzystałam masę modułów jaskrawo zielonych i ciemno zielonych, dodatkowo są jeszcze moduły pastelowo zielone i miętowe (które na zdjęciach niestety bardziej przypominają błękitny niż miętowy ). Myślę, że około 90% to powinno być modułów w odcieniach zieleni. Dodatkowe kolorki to niebieski i różowy





Paw czeka na lakierowanie. Jest bardzo delikatny więc muszę kopić specjalnie lakier w spreju by go polakierować. W planach mam jeszcze dodanie trochę brokatu. Mam tylko nadzieję że nie przedobrzę i nie popsuje efektu końcowego i że spodoba się swojej nowej właścicielce.  


I jeszcze odpowiedź na pytanie. Wg mnie do seledynowego pasują wszystkie odcienie pastelowe 

I banerek zabawy:



Lece nakarmić żabkę i z niecierpliwością będę czekać na wyrok Danutki ;)


Ups zapomniałam napisać o swoich upodobaniach co do koloru zielonego więc szybko to naprawiam :)

Kolor zielony bardzo lubię. Jest taki energetyczny. W odcieniach jaskrawej zieleni mam dodatki w moim pokoju. Ubrań w tym kolorze nie mam, ale to tylko dlatego, że się źle w zielonym czuje, ale jako dodatki jest genialny


Pozdrawia serdecznie
Ulka

44 komentarze:

  1. Piękny paw:) Rozłożony ogon sprawia imponujące wrażenie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny! Podziwiam za cierpliwość, tyle modułów poskładać to nie lada wyczyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulcia nie obawiaj się mojego komenta,bo ten paw jest obłędny,robi niesamowite wrażenie i ten zestaw kolorytyczny idealnie się do niego wpasował.
    Już nie mówię o tych modułach bo sama wiesz najlepiej ile tego trzeba wykonać ,naskładać i potem jeszcze wszystko połączyć
    Jak dla mnie praca cudowna.
    Super,że jesteś nadal w zabawie.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja,ale musiałaś się napracować, podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogon! ptaszysko wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Jest cudny, niesamowity! Ileż wymagał pracy!
    Ja kocham pawie:) Nawet mój nik nieco o tym świadczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, podziwiam cierpliwość, żeby takiego pawia stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity! że też można zrobić coś tak okazałego z poskładanych papierków!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny paw,zdolniacha z Ciebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, przecież to tyle mizernej pracy. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest niesamowity ! Aż brak mi wyobraźni, żeby uzmysłowić sobie, ile musiałaś się tego naskładać. Efekt jest jednak nie do opisania. Cudnie dobrałaś kolory - wręcz mieni się w oczach.
    Brokat ? Nie wiem, jestem ciekawa. Ja bym go tak zostawiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego! Ile to pracy...
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Paw bardzo ładnie sie prezentuje :) Prawie jak zywy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paw jest obłędny , piekne kolory i ogrom pracy jaki włożylas w jego poskładanie dały niesamowity efekt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny efektowny paw:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Padłam z wrażenia, paw jest cudny :)
    Próbowałam origami modułowego i poległam dlatego jestem pełna podziwu dla ilości złożonych i połączonych modułów, które stworzyły tak piękną całość
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Oszałamiający paw :) Te kolory pobiły wszystko :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż mogę napisać . Jest po prostu cudowny, urzekający, obłędny i idealny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapiera dech. Niesamowity. WOW. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudneńko! :) jestem pod wrażeniem ogromu pracy, jaki w niego włożyłaś! paw jest świetny i robi niesamowite wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawdziwe dzieło sztuki! Ten ogon jest zachwycający. Gratuluję Ci umiejętności i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW!niesamowity i pomysł i wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaa...ale czadowy! Jestem pod mega wrażeniem. Nawet nie wiedziałam, że z origami można wyczarować takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ło jeju, ale cudo :) Paw jest piękny i powinnaś być dumna jak paw, że go zrobiłaś :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle odcieni zieleni do wyboru piękny paw i choć to śmieszne mnie najbardziej podoba się zdjęcie z tyłu

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś pięknego, niepowtarzalnego. Suuuuper!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity. Masz talent w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Paw robi wrażenie. Dużo pracy włożyłaś w jego wykonanie ale opłacało się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Paw robi wrażenie. Dużo pracy włożyłaś w jego wykonanie ale opłacało się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęka mi opadła. Cudo! Popodziwiam w milczeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny! Ile to trzeba było włożyć w to pracy, jestem pod wrażeniem :)).

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny, a ogon świetnie obrazuje technikę 3d :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny paw. Robi ogromne wrażenie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudeńko!
    to dopiero przejaw anielskiej cierpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Origami modułowe nieustanie mnie zachwyca :)) Paw jest zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam do Ciebie pytanie, ale nie mogę znaleźc adresu mail , możesz się do mnie odezwać?

    OdpowiedzUsuń
  38. Paw rewelacyjny i jaki bajecznie kolorowy :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Wasze komentarze. Każda opinia jest dla nas cenna. Chcesz abyśmy Cię odwiedzili? Zostaw w komentarzu namiary na swojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...