FP mojego sklepiku

FP mojego sklepiku
ForBeauty - sklepik z odzieżą damską

Nasi mili goście

Translate

wtorek, 17 listopada 2015

Szczerbatek z origami modułowego

Witam

Kto ma dzieci na pewno zna tego smoka. Moje córki uwielbiają Szczerbatka. Nie ukrywam, że ja też ;)



Postanowiłam zrobić go z origami modułowego. Wyzwanie to troszeczkę mnie przerosło i smoka składałam i rozkładałam przez ponad 2 miesiące. Na szczęście udało mi się go skończyć, ale nie ma opcji bym zrobiła go jeszcze raz. Przy tylu poprawkach nie sposób było stworzyć schemat :(

Ja z efektu końcowego jestem zadowolona. Ciekawa jestem czy Wam też się spodoba.





Trochę słabo to na zdjęciu widać ale ma 40 cm długości i prawie 20 wysokości.





Zdjęcie nie są za specjalne bo moduły zlewały się w jedną czarna plamę na zdjęciu. trzeba było je rozjaśnić i bardzo wyostrzyć by cokolwiek było widać. Może gdybym miała lustrzankę byłoby lepiej.

Szczerbatek składa się z ponad 2500 czarnych modułów. I jest tak samo niepokorny jak w bajce. Kilkukrotne doprowadził mnie do płaczu, gdy już prawie skończony wyleciał mi z rąk. 

2 komentarze:

Dziękujemy za Wasze komentarze. Każda opinia jest dla nas cenna. Chcesz abyśmy Cię odwiedzili? Zostaw w komentarzu namiary na swojego bloga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...